Google Ads pentru ONG-uri

Cum setez o campanie de Google Search? Cum construiesc o listă de cuvinte cheie pentru anunțurile mele Google Ads? Ce extensii de anunțuri să folosesc pentru creșterea ratei de click?

Urmărește înregistrarea webinarului pe canalul nostru de Youtube AICI

În cadrul webinarului de pe 4 iulie, ora 18:00, timp de 1 oră, participanții au aflat despre:

  • Cum să setezi o campanie de Google Search
  • Cum să contruiești o listă de cuvinte cheie
  • Tipuri de potrivire și limitările lor
  • Cum să construiești anunțuri cât mai “clickabile”
  • Ce extensii de anunțuri să folosești pentru creșterea ratei de click

Acest webinar s-a adresat acelor angajați sau voluntari ONG care au creat cel puțin un anunț Google Ads și sunt familiarizați cu Programul Google Ad Grants. Google Ad Grants este unul dintre cele mai utile instrumente în fundraising pentru organizația ta, pus la dispoziție gratuit de Google organizațiilor nonprofit din România prin Programul Google pentru organizații Nonprofit.
Doar organizațiile care sunt înscrise și validate în Programul TechSoup pot aplica la Google pentru organizații Nonprofit.

Mai multe resurse despre Google Ad Grants, unul dintre cele mai utile instrumente în fundraising care dă acces organizației tale la un buget de publicitate online de 10.000 USD pe lună în Google Search, aici: 

 

Prezentarea webinarului

Trainer

  • Mavericks

    Dragoș Smeu

    Dragoș Smeu are +10 ani de experiență în performance media, a lucrat în 3 agenții de digital din România iar din 2016 a fondat Mavericks, o agenție de performance media și webanalytics.