Prima cercetare despre nevoile si consumul de tehnologie al ONG-urilor din Romania

Organizațiile nonprofit din România ar avea nevoie de un număr dublu de computere în organizațiile lor și încep să utilizeze profesional instrumente online și de cloud pentru a-și promova cauza și strânge fonduri.

Acestea și încă multe alte informații mai jos, în prima cercetare privind Nevoile și consumul de tehnologie al ONG-urilor din România, realizată în aprilie 2016 de Cult Market Research pentru Asociația Techsoup, în cadrul „ONG Online – abilități online pentru organizații neguvernamentale mai eficiente”.

 

Infografic patrat-01 Infografic patrat-02 Infografic patrat-03 Infografic patrat-04

 

Raportul complet de cercetare poate fi consultat online, aici:

 

 

Cercetare privind Nevoile și consumul de tehnologie al ONG-urilor din România, realizată de Cult Market Research pentru Asociația Techsoup România: cercetare cantitativă de tip CATI (Computer Assisted Telephone Interview) pe bază de chestionar, pe un eșantion de 302 ONG-uri, reprezentativ la nivel național.